zondag 29 april 2012

My latest work




Hier is een foto van mij laatste werk: Oxymoron. Oxymoron betekend: verbinding van twee tegengestelde begrippen. Hier het strakke van het quiltwerk tegen over de structuur van het middenstuk. Het middenstuk wil ik niet rechtstreeks benoemen, ik wil mensen niet beinvloeden omdat je er op verschillende manieren naar kun kijken. Geef zelf maar aan wat je ziet.

 Here's a picture of my latest work Oxymoron. I don't know if you know this term in English but it means something like: an amalgamate between to opposites. In this case, the straight lines from the quilting against the structures from the centre. I don't wanna name the centre yet, I don't want the viewer to be influenced by my vision. You can look at it in different ways. Let me know what you see.

1 opmerking:

Janny de Roo zei

Het woord doet me denken aan Oxcilocoxium........of zo iets....