dinsdag 11 oktober 2011

Boxes



In de tussentijd is het weer chaos alom. Voor wie mijn blog nog niet zo lang leest: oké, ik ben altijd aan van alles tegelijk bezig maar nu zit er ook totaal geen lijn meer in AU! Ik zou alles eigenlijk eens goed op een rijtje moeten zetten en eens inventariseren waar ik nog mee bezig ben, waar ik nog verder mee wil (want soms heb ik er eigenlijk ook geen zin meer in omdat het al te lang geleden is) Met iedere nieuwe inspiratie verdwijnt er weer een stukje van de oude ideeën.
Ik kom voortdurend tijd te kort lijkt het wel, dat komt natuurlijk ook omdat ik met alles tegelijk wil bezig zijn. Naar aanleiding van een opmerking op een tentoonstelling ben ik begonnen met het maken van doosjes voor mijn boeken. Op die manier zijn ze ook beter beschermd bij het opbergen. Deze doosjes heb ik gemaakt na de boekjes maar ik heb ook doosjes die ik eerst gemaakt heb en daarna pas aan het boek begonnen ben. Ik heb hier voor bestaande doosjes gezocht die ik heb bewerkt met diverse soorten medium en daarna geverfd. Ik was nog maar net bezig met foto's nemen en toen was mijn batterij leeg, er volgen betere foto's!

In the mean while it is chaos again. For who doesn’t read my blog that long: I am always working on several things at the same time but now there is really no order AU! I should write everything down and make a list of all the things I am working on and what I want to continue (because sometimes the inspiration is gone after a while) Whit every new idea, another idea gets lost. I am allways short on time it seems, that is also because I am working on several things at the same time. After someone dropped a comment on one of my exhibitions I started to make boxes for my books. This way they are better protected when I store them. These boxes I made after I completed the books but I also made boxes before the book idea even was born. I took existed boxes that I painted with medium and paint. I was just taking pictures when my battery was empty, so there will be better pictures!

4 opmerkingen:

Janny de Roo zei

Dat ziet er heel erg mooi uit.

Julie zei

I love your boxes Jacqueline, wonderful surfaces. Your life sounds like mine at the moment, chaos and more chaos.

Sandra zei

Je klinkt inderdaad een beetje chaotisch! Even pas op de plaats, dat helpt anders blijf je achter je zelf aanlopen.

Ineke zei

Dat chaotische herken ik wel, vandaar dat het op mijn kamer een puinhoop is. De dozen zijn wel erg mooi!