maandag 3 oktober 2011

Computermoe




Het lukt me maar niet mijn goede voornemens waar te maken. Ik werk inmiddels weer fulltime maar als ik s avonds thuis kom kan ik eerlijk gezegd geen computer meer zien en kan het maar niet opbrengen om mijn eigen computer nog een keer op te starten. Computermoe? De dagen vliegen om zonder dat ik precies kan zeggen waar ik mee bezig ben. Op dit moment overal tegelijk lijkt het wel. Ik heb twee doosjes die staan te drogen, een quiltwerk onder de naaimachine, verschillende boekjes die nog afgemaakt moeten worden, een boekrol van zijde papier en een wandkleed waar ik nog over twijfel. (zie foto) Ik vraag me af of ik er nog een laag verf over heen zal aanbrengen. Vrijdag heb ik de hele dag gevilt samen met een vriendin en zaterdag zijn we(Annette, Vera en ik met Trapsuutjies) naar de Vezel en Textieldag geweest in Doesburg, heel inspirerend moet ik zeggen maar met zoveel impulsen is het nog moeilijker concentreren op slechts 1 ding. Ik heb van allerlei mooie vezels gekocht en popel om er mee te beginnen, nu maar hopen dat het goede weer nog tot het weekend blijft :-)
Inspite off my good intentions, I can't get them done. I am working fulltime again and when I come home in the evening I don't want to get down to my own computer again. I think I am computer tired? The days are going so fast and I really can't tell what I am doing at the momen. It seems like I am working on everything the same time. I've got two boxes out drying, a quilt under my sewingmachine, several books that needs finishing, a book rol from silk paper and a wall hanging that I am doubthing about (picture) I wonder iff I would add another layer of paint on it. On Friday I was felting together with a friend and on Saturday me, Annette and Vera (Trapsuutjies) went to the Fiber and Textile day in Doesburg, very inspiring I must say but with so many impulses it is even more difficult to concentrate on one single piece. I bought a lot of beautifull fibers and I can't wait to start working with them, now I am really hoping that the good weather stays on till the weekend :-)

1 opmerking:

Doreen G zei

I know how you feel Jacqueline with so many unfinished things to work on--they seem to just clutter up our mind even more.