maandag 22 augustus 2011

Holiday???



Weer al een week terug met heel veel nieuwe materialen en ideeen en totaal geen energie!!! Ik kan goed merken dat het vakantie is, ik ben heel erg moe en slaap veel. Wat ik van de week al wel gedaan heb ik? Ik ben begonnen met wat schilder karweitjes en er staat nu 20 meter stof te weken om te gaan zeefdrukken, hopelijk gaat het niet regenen. Ook begonnen met twee stukjes geverfde lutrador, ik wil deze verder gaan borduren om ze als kaft te gaan gebruiken.
I've been back for a week yet, brought a lot of new materials with me, a lot of new idea's but no energy at all!!! I notice that I am having holiday,, because I am very tired and sleep a lot. What did I do this week though? I started with some painting jobs and I have 20 meter of fabric soaking outside for screen printing, I'll hope it is not going to rain. I also started with two pieces of painted lutrador, I embroidered them and want to use them as a cover.

3 opmerkingen:

Janny de Roo zei

Vakantie is er voor om uit te rusten, dus profiteer ervan...!

Julie zei

I enjoyed seeing your work at FOQ but I'm sorry we missed each other again! I came to the stand twice but on the second visit I was a day late :-(

sharon young zei

Love this piece, it's a joy to have you back as you're always such an inspiration.