maandag 27 juni 2011

New work and new presents, just for me :-)





De nieuwe pc is eindelijk gearriveerd en gisteren heeft mijn zwager hem geïnstalleerd. Ik kan dus eindelijk weer gewoon foto’s opladen. Wat een verademing! Dat zal het bloggen ook een stuk makkelijker maken.
Magda Huijgens exposeert samen met mij in Baarland. Ik vind haar werk heel erg mooi dus ik heb een aantal van haar kleine werken gekocht. Ik vind ze heel inspirerend, gek genoeg heeft veel van haar werk ook de sfeer van mijn werk. Zelfs bezoekers viel dit op. Grappig is dat, terwijl je elkaar helemaal niet kent.

The new computer finally arrived and yesterday my brother in law installed it. I can finally upload pictures again.
What a relieve! It will make blogging much easier. Magda Huijgens is exhibiting together with me in Baarland. I love her work very much, so I bought a couple of little works made by her. I find them very inspiring, it is funny but they have the same atmosphere as my own work. Even visitors notice that. Funny, because we didn’t know each other at all.