zondag 13 juni 2010

Into the woods...








Vandaag lekker buiten gewerkt, het weer was redelijk dus moet ik er zoveel mogelijk gebruik van maken. Een deel van waar ik mee bezig was ligt nog te drogen. Dit is in iedere geval klaar, het is een ondergrond van diverse lagen zijde papier. Voor de stevigheid zit er linnen achter.
Kan ik gelijk mijn naaimachine weer eens goed uitproberen:-) Vanmorgen om zeven uur een hele lange wandeling met Tessa door het bos gemaakt. Wat een rust, en wat een heerlijk moment om de dag te beginnen. Ik had mijn camera mee genomen voor het geval we nog iets leuks tegen zouden komen maar het leek wel of we alleen op de wereld waren. Het bos is voor ons slechts aan het eind van de straat, gek toen we nog geen hond hadden had ik niet zo veel oog voor mijn omgeving. Nu voel ik me een heel tevreden mens als we zo samen aan het wandelen zijn.....
Today I worked outside, the weather was allright so I had to take advantage from that. One piece of what I worked on is dry allready. The other piece are still out to dry. This piece contains a lot of layers silk paper and to make it firm it got a back from linnen. So I can try my sewing machine again :-)This morning at seven I took a long walk with Tessa threw the woods. What a peacefull moment, and what a lovely way to start the day. I took my camera with me incase we came across something nice but it looked like we where all alone on this planet. The forrest begins at the end of my street, it is funny, when we didn't had a dog I hadn't got much eye for my enviroment. Now I feel a very lucky woman when we are walking together so quietly....

1 opmerking:

Margeeth zei

Waar zo'n hond al niet goed voor kan zijn. Gaat het nog steeds goed met haar en krijgt ze al wat meer vertrouwen?