dinsdag 2 februari 2010

Online again







Ik ben weer online! We zijn dit weekend met de hele familie naar de Ardennen geweest. Het was heel erg gezellig maar ook heel erg beangstigend af en toe. Het weer was vreselijk slecht, veel sneeuw en gladheid. Dat hebben we ook ervaren door een aantal keer in een slip terecht te komen. Zodoende zijn we het huis bijna niet uitgeweest. Het heeft wel heel mooie taferelen opgeleverd…… En nu weer snel aan de arbeid………..

I am online again! We went to the Ardennen (Belgium) with the whole family this weekend. It was really nice to be together but also very frightened. The weather was awful, a lot of snow and very slippery. We experienced that when we go into a skid a couple of times. So we nearly left the house. It did gave some beautiful pictures…..and now back to work………..

1 opmerking:

Anoniem zei

Beste Jacqueline!

Via google, kwam ik bij uw site terecht. Ik zag dat u ook batik stempels heeft verzameld. Het is zo, dat mijn oma van 80 naar een aanleunwoning/serviceflat gaat verhuizen. Zij is in het bezit van een grote verzameling Batikstempels, die zij in haar nieuwe huis simpelweg niet meer kwijt kan. Dus ik ben eens gaan kijken of ik ze voor haar kan verkopen. En bent u niet geinterreseerd, dan heeft u wellicht een tip voor haar? Ik kwam bij het googlen als 1e een artikel over u tegen, vandaar dat ik u benader.
Hopelijk kunt u mij mailen? Mijn emailadres is m.epker@uu.nl

Met vriendelijke groeten,
Monique Epker