maandag 14 december 2009

Wooden book







Ik ben weer al van mening veranderd wat betreft het houten boekje (idee blijft wel maar dan voor het volgende boekje) Ik was namelijk bezig met textuur aan te brengen op verschillende bladzijden, dit pakte zo goed uit dat mijn thema er eigenlijk niet meer bij past. Dus dat parkeren we even tot de volgende keer. Ik heb nog twee boekjes liggen met een afwijkende vorm, die moeten nog geschuurd en gelakt worden. Vanavond ga ik een eerste laag verf aan brengen op de bladzijden die droog zijn. Ik denk dat ik de eerste poging maar opnieuw ga doen. Ik ben er niet helemaal tevreden over.

I change my mind about the wooden book (idea stays but I’ll keep it for the next book) I was adding some texture on some of the pages, and this looked so good but it didn’t match with my theme. So, I leave the idea on hold for a while. I have two more wooden books with a different size that needs some sanding and painting. Tonight I will add the first layer of paint on the pages that are already dry. I think I will redo the first page. I am not satisfied about it.

Geen opmerkingen: