vrijdag 3 juli 2009

Diversion







Weinig gedaan gisteren en vandaag, gisteravond hebben we de katjes opgehaald dus wie gaat er nu met zoveel afleiding boven zitten :-) Toen ze lagen te slapen vanmiddag ben ik een poosje naar mijn werkkamer gegaan maar ik kon me niet concentreren. Ik heb een lapje geverfde zijde geprobeerd te bewerken maar kon geen inspiratie vinden. Morgen ga ik wel beneden werken, lijkt me een veel beter plan. Ze zijn nog steeds een beetje schuw dus een goed foto maken was nog lastig maar ik blijf proberen..

I didnt work much yesterday and today, yesterday evening we picked up the kittens, so who goes to work upstairs with so much diversion :-) When they where asleep this afternoon, I went to my study but I couldn't concentrate or find inspiration. Tomorrow I am gonna work downstairs, much better plan. They are still a bit shy so I couldn't get a nice picture, I'll keep trying...

5 opmerkingen:

Corryna zei

Ohhhh wat een dotjes. Zulke wil ik ook wel :-). Geniet er maar van. Je zult merken dat ze je ook verplichte momenten van ontspanning gaan geven. Heerlijk.

Doreen G zei

They are beautiful Jacqueline--I bet the girls will love them.

Margeeth zei

Wat een schatjes!
Ze lopen gewoon beneden in het zicht en zien er ontspannen uit (oren omhoog en hoog op de pootjes), dus met die schuwheid komt het wel goed. Gewoon zelf rustig bewegen en veel praten zodat ze aan je stem wennen en ze verder niet forceren (dus niet oppakken of naar ze toe gaan om ze te aaien) dan komen ze na een poosje vanzelf naar je toe en dan kun je ze wel aaien en oppakken.
Toen onze poes hier kwam heeft ze een week in hoekjes gezeten en dan blazen als er iemand binnen een meter afstand kwam en dat is ook goed gekomen.

Emmy zei

heel veel plezier van deze twee schatjes

Julie zei

They are gorgeous! You will never get any work done now!lol