donderdag 16 juli 2009

ATC's




Zoals ik eerder al zei; ik had gisteren weinig tijd. Toch wil ik dan iets creatiefs doen. Dat is al weer een goed teken, ik begin het weer een beetje op te pikken. Op mijn bureau heb ik nog een bakje staan met ATC’s die nog steeds afgemaakt moeten worden. Dus heb ik me daar nog een poosje mee bezig gehouden. Er zijn er bij om te ruilen en er zijn er een aantal om weg te geven bij verkopen. Mocht er iemand interesse hebben om te ruilen, mail me even.

Like I said earlier; I had very less time yesterday. Still I wanted to do something creative. That is a good sign; I am slowly picking up on my work again. On my desk there was a box with unfinished ATC’s that need finishing. So I spend some time working on that. There are some ATC’s for trade and some as a giveaway at sales etc. If somebody wants to trade, please let me know and mail me.

Geen opmerkingen: