vrijdag 27 maart 2009

Paint II





Vandaag ben ik met allerlei soorten verf bezig geweest naast het uitruimen van mijn keukenkastjes. Over twee a drie weken komen ze een nieuwe keuken zetten en voor die tijd moet alles nog leeggehaald worden. Daar ik alleen het weekend daarvoor heb ben ik maar vroeg begonnen. Omdat ook mijn schilderstafel dan weer ingeklept moet worden ben ik zoveel mogelijk verf experimenten aan het uitproberen. Acryl, waterverf, wasco, ik zal blij zijn als alles achter de rug is want het wordt steeds rommeliger hier. Morgen Textielplusdag in Nieuwegein, ik heb er erg veel zin in. Even kijken of ik nog leuk materiaal kan scoren.

Today I was busy with all sorts of paint, next too cleaning up my cupboards. In two or three weeks I am gonna to have a new kitchen and before that I have to empty all the cupboards. Because I only have the weekends I started early. My drawing table also has to fold in, so I am doing as many paint experiments as possible. Acrylic, watercolours, crayons, I shall be so glad when every thing is back to normal, the house is a complete mess. Tomorrow I am going to the Textile event in Nieuwegein, I am looking forward to it, let's see if I can find some nice materials.
Posted by Picasa

2 opmerkingen:

Sam Marshall zei

Your experiments look fabulous and I love the surfaces below, too.

sharon young zei

Great paint experiments, I love the top one!