maandag 8 december 2008

Short post



Een klein berichtje dan, eigenlijk heb ik niet veel te vertellen. Ik heb gistermiddag gespijbeld en heb de kunstroute Middelburg gelopen samen met mijn man. Ik heb van hem dit prachtige boek gekregen en sta te popelen om er mee aan de slag te gaan. Ik wil alle experimenten die er in staan ook op stof gaan proberen. Er moet alleen nog een tunnel genaaid worden aan één van de quilts van Middelbeers dus denk ik niet dat het gaat lukken. Experiment met Lutrador van gisteren ligt nu te drogen en bij de post zat een mooie ATC van Maria uit Spanje. (mijn eerste Spaanse ATC! Er staat nog een Italiaanse ATC op mijn verlanglijstje of een Portugese) Dank je wel Maria.

Just a short post, I don't have much to tell today actually. I have played truant yesterday and went to the Art fair in Middelburg together with my husband. He gave me this beautiful book "Power of acrylics" and I can't wait to get started with the book. I want to try every experiment on fabric also. Tonight however, I have to sew a tunnel on one of the quilts for Middelbeers (our exhibition) so I don't think I can manage it. I repeated the experiment from yesterday with the Lutrador and it is now out to dry. In my mail today was this lovely ATC by Maria from Spain. (my first Spanish ATC! I have one Italian or a Portugese on my wishlist) Thank you very much Maria.
Posted by Picasa

Geen opmerkingen: