zondag 19 oktober 2008



Om eerlijk te zijn heb ik vandaag bijna niets gedaan, gelezen, gelezen en nog eens gelezen. In de vakantie ben ik begonnen met een aantal organza sandwiches te maken die ik uiteindelijk tot een groot werk wil maken. Hiervoor heb ik eerst een proef gedaan in het klein en deze stukken moeten allemaal afgewerkt worden met de locker. Helaas gebruik ik mijn locker niet zo heel vaak en had weer wat problemen met het inrijgen, hoe zat het ook al weer? Dit kostte me iets teveel tijd en op een gegeven moment heb ik er gewoon de brui aan gegeven. Ik geef het toe: IK HEB GESPIJBELD VANDAAG EN HET WAS HEERLIJK:-) Deze week is het direct weer ontzettend druk en ik heb dan ook de hele week 's avonds afspraken. Daarom heb ik dinsdag nog een dagje vrij genomen en ga naar de markt in Rotterdam om mijn stoffen voorraad weer eens aan te vullen. Ik denk dat ik bij de organza moet beginnen :-)

To be honest I didn't do almost anything today, I did some reading, reading and more reading. During the holiday I started with some organza sandwiches that I want to form into a large piece. For this I made a test in small pieces and these pieces all needs to be finished on the locker. Unfortunately I don't use my locker much, so I had some problems with the threading, how did I do that? This took too much from my time and at a certain moment I just stopped. I admit: I PLAYED TRUANT AND I LOVED IT:-) This is gonna be a very busy week and my agenda is full with appointments during the evening. That's why I took a day of on Thuesday and I will go to the market in Rotterdam to complete my fabric collection. I think I start with the organza :-)
Posted by Picasa

Geen opmerkingen: