maandag 8 september 2008

Dit zijn de voorbeelden van de workshop van vrijdag. Ze zijn niet allemaal even goed gelukt, ook zijn de kleuren niet helemaal wat ik ervan verwacht had. Ik moet er echt nog een beetje mee experimenteren. Komt eigenlijk wel goed uit, ik heb op de countryfair nog een prachtig gebreide sjaal gekocht, alleen niet zo mijn kleur. Ik stond dan ook even te twijfelen of ik hem wel of niet zou kopen; toch maar besloten om hem te kopen met in mijn achterhoofd het idee om hem te verven. Het zal dan wel met koud waterverf geverfd moeten worden anders blijft er waarschijnlijk niets van over. Wat ik ook heb gekocht is dit decoratie materiaal voor bloemen. Het zag er zo interessant uit, daar moet vast iets mee te doen zijn.

These are the examples from Friday’s workshop. They are not all that good, and the colours where not what I expected. I have to experiment more with it that is really convenient because I bought a really fine knitted scarf on the country fair, really beautiful but not my colour. I doubted first if I would buy it, but decided to buy it with this dyeing in my head. It shall have to be cold dye though, otherwise it shall be ruined. I also bought this decoration material for flowers. It look so interesting, there must be something I can do with it.

Geen opmerkingen: