zaterdag 30 augustus 2008

Niet veel creatiefs uit mijn handen gekomen vandaag. Ik ben bezig de zolder op te ruimen om zodoende meer ruimte te krijgen. Op dit moment staan mijn verfspullen beneden in de garage, mijn naaispullen en mixed media spullen op de eerste verdieping, heb ik stof of fibers nodig moet ik naar zolder. Ik hoop nog steeds een beter systeem erin te krijgen. Dit is niet in één dag klaar, dus aan het eind van de dag voelde ik me behoorlijk kriebelig worden omdat ik nog niets had kunnen doen. Ik ben nog even achter mijn schildertafel gaan zitten en heb wat monoprints gemaakt. Niet precies wat ik voor ogen had, dat komt gewoon omdat ik te onrustig was, morgen ga ik er met wat andere verf over heen, kijken wat het wordt.

Nothing creative from my hands today. I am very busy organizing the attic, so I have more space there. At the moment my paint is in the garage, my sewing stuff in on the first floor and do I need fabric or fibers I have to go to the attic. I am still hoping to get things more organized. This is not done in one day, so at the end of the day I was so grumpy because I didn’t do anything creative yet. I spend some time at my painting table to do some mono prints. Not what I had in mind, because I was to restless I guess, tomorrow I am trying to paint it over, see how it turns out.

1 opmerking:

Margeeth zei

Goh, jij ook al bezig met het opruimen van de zolder... Zal wel in de lucht zitten, want ik ben ook druk bezig. Bij mij was het ook echt nodig, het blokkeerde mijn werken. DH begint zich al zorgen te maken of we nog wel genoeg ruimte hebben in de kliko's (papier en gewoon).