dinsdag 19 augustus 2008

Dag II heb ik Francoise en Sharon ontmoet, het was fantastisch om beiden te ontmoeten. We hebben onder het genot van een bak koffie heel wat afgekletst, of eh….ervaringen uit gewisseld :-) Wat een leuke meiden! Uiteraard had ik de dag ervoor toch nog vergeten wat aankopen te doen, daar ben ik alsnog om gegaan en moe maar voldaan stapte ik om kwart over zes het hotel weer binnen. Uiteraard was er weer eens iets mis gegaan, deze keer had de bus meer dan een uur vertraging, de dag ervoor had hij, ondanks dat ik gevraagd had me te waarschuwen, me aan de verkeerde kant van het hotel afgezet. Hierdoor moest ik drie keer de snelweg oversteken om terug bij het hotel te komen, levensgevaarlijk! Terugkijkend op een geweldige show stapten wij zaterdag vol goede moed in de auto terug huiswaarts. Deze keer liep alles op een paar aanvaringen met de GPS na, redelijk vlot. We waren op tijd in Dover en hebben daar een leuke middag doorgebracht. Op advies van Artvango zijn we nog bij Boots geweest op zoek naar nappy liners, maar volgens mij worden ze ook in Engeland niet meer verkocht. Om 23.30 uur waren we thuis, beiden toe aan een rustige zondag. Dat pakte echter heel anders uit. Arend besloot zondag op zijn gemak nog een toertocht te gaan rijden, kwam in een valpartij en brak zijn schouder. Gevolg: we brachten dus de hele zondagmiddag in het ziekenhuis door. Gelukkig gebeurde het vlak bij huis en niet in Engeland want dan had ik (links) terug kunnen rijden. Ik ben al helemaal geen held wat dat betreft! Dat was dus het verslag van een roerig weekend, de details volgen nog….

Day II….. I met Francoise and Sharon, it was really great to meet them both. We had a coffee and a large chat, or…uh…we traded experiences :-) What a lovely ladies! Off course I forgot to buy some goodies the day before, so I bought them the second day and very tired, but satisfied I came back to the hotel at a quarter after six. Off course something went wrong again, this time the bus had more than an hour delay. The day before he dropped me, although I asked him to worn me when we reached the hotel, on the wrong side of the hotel and I had to cross three times the highway to get back to the hotel, very dangerous! Looking back on a wonderful show, we took the car on Saturday homewards. This time, beside some quarrels with the GPS, everything went really smooth. We where on time in Dover and spend a lovely afternoon there. On an advice from Artvango I went to Boots for some nappy liners but I couldn’t find them. Maybe they don’t sell them anymore in England either. At 23.30 hour we came home, both in need for a very quit Sunday. That turned out really different! Arend decided on Sunday to cycle a very quiet tour, came in a fall and broke his shoulder. So, we spend the whole afternoon in the hospital. Luckily it happened near by home and not in England because I had to drive (left) home than. And I am not a hero on that causes! This was a report from a very turbulent weekend, details will follow….

2 opmerkingen:

sharon young zei

Oh, dear you poor things!! What a time you've had, I do hope Arend isn't in too much pain with his shoulder.
Lets hope that's the end of your bad luck streak.

Julie zei

Oh Jacqueline, your poor husband! I do hope he is not in too much pain and will heal quickly. I'm sorry you had so many travel problems during your visit to Engalnd :( I hope it is better for you next year!