dinsdag 10 juni 2008

Working Late

Vandaag moest ik tot 20.30 werken dus geen tijd voor crea dingen. Normaal zie je op mijn blog altijd het werk van de vorige dag maar gisteravond ben ik ook nergens aan toe gekomen. Ik heb eindelijk mijn hobbyspullen van de vakantie eens uitgepakt en mijn bureau weer vrij gemaakt. Eindelijk weer ruimte voor nieuwe projecten. Ik zou graag weer eens gewoon een boek uitwerken en daar ’s avonds iedere avond iets van uitwerken, net als het boek van Beryl Taylor. Daar heb ik enorm van genoten. Maar welk boek? Volgens mij heb ik dit al eens eerder geschreven en er nog steeds niets mee gedaan? Het is wel heerlijk ontspannen omdat je een duidelijk doel hebt. Ik heb de hele boekenkast al eens doorgelopen en er zijn eigenlijk wel een aantal dingen die ik nog wil uitproberen maar dat is bijvoorbeeld slechts één ding per boek en dan wordt het weer veel te divers. Ik wil me meer op één ding concentreren. (al is dat af en toe wel moeilijk, er zijn nog zoveel dingen die ik wil doen) Dus waar kies ik voor? Verf? Stof? Synthetisch materiaal? Verdwijnmateriaal? Ik ga mijn resterende tijd van vanavond eens lekker bladeren en kijken of ik iets kan vinden. Misschien de boekjes van
Jan Beany en Jean Little John eens doornemen? Ik heb deze vakantie het boek True Colors in één avond uitgelezen en enorm er van genoten. Wat een kleurenfestijn!! En ook de verhalen zijn ontzettend inspirerend…..

Today I had to work till 20.30, so no time for creative stuff. Normally you see on my blog the work from the day/ evening before but yesterday evening I didn’t do anything. I spend the whole evening cleaning up my desk and organizing the stuff I took with me on holiday. My desk is finally empty again and I got room for new projects! I would love to work out another book again and do something from the book every evening, like the one from Beryl Taylor. I enjoyed it so much. But which book?
I think I wrote this before and in the mean while I didn’t do anything yet. It is very relaxing if you have a clear coal to work on. I browse threw by books already and there are a lot of things I want to try but most books contain just one thing and so it becomes too varying. I want to concentrate on one thing (although that is very difficult, there are so many things I want to do) So what do I choose? Paint? Fabric? Synthetic material? Solvables? I think I am gonna spend the rest of my evening browsing again and see if I can get some inspiration. Maybe the thin books from Jan Beany and Jean Little John? I have read the book True Colours this holiday; it read it in one evening!!! And I enjoyed it so much! What a colours!!! And the stories are very inspiring…

Geen opmerkingen: