maandag 30 juni 2008

Frederiksoord




Gisteren zijn we de hele dag bezig geweest, maar het hangt!!! We hadden de ruimte nog niet af gezien, hij is echt prachtig geworden. Heel sfeervol. We hebben er echt enorm zin in.Ik moet nu toch echt vandaag verder met de opdracht van TIF want morgen staat de nieuwe opdracht er weer al op, en ik begin nu echt achter te lopen.
Ik krijg de neiging om toch terug naar de opdracht te switchen in plaats van de kleuren. Ik heb beide nog op mijn bureau liggen……..dus alles staat nog open. Overigens heb ik nog een Action tip: momenteel verkopen ze daar schuimrollen die gebruikt worden om te zwemmen. Deze zijn perfect om je quilts om heen te rollen als je ze moet opsturen. Ook verkopen ze plantenkistjes deze week, perfect bruikbaar voor al die kleine onstabiele verfflesjes. (ik heb geen aandelen hoor)





Tentoonstelling in de Koloniehof te Frederiksoord van

3x1
Jacqueline de Jong - van Baalen uit ‘s Heer Arendskerke
Annette Jeukens uit Roosendaal
Laura Liebenberg uit Essen(Belgiƫ)

Textiele werken,o.a. Art- Quilts, kleding, sieraden.


Datum: 1 Juli t.m. 27 Juli 2008
Tijd: dinsdag t.m. zaterdag van 11.00 tot 16.30 uur
Plaats: De Koloniehof
Kon Wilhelminalaan 87
Te Frederiksoord
Inlichten: 0521-382925

Inloop workshop op vrijdag 11, vrijdag 18 en zaterdag 19 juli.
Dan zijn alle drie dames ook zelf aanwezig.

Voor meer info: http://www.quiltservice.nl/ tentoonstelling in Juli.



Yesterday we where busy with setting up the exhibition, but its ready!!! We didn’t see the space yet, last time we went there the where still constructing the building. It turned out lovely. We are really looking forward to it. On 11,18 and 19 July we will be there all three of us, to give workshops. This week we have to do the preparation, so we have plenty of work. I must go on with the TIF assignment today, because tomorrow there will be a new assignment and I am getting behind now. I am thinking of switching the assignment in stead of the colour scheme. I have both pieces still lying on my desk….. so everything is still open.

Geen opmerkingen: