maandag 31 maart 2008

Ik ben weer thuis, redelijk uitgeput na drie drukke dagen maar het was fantastisch. We hebben erg veel plezier gehad en ook lekker gewerkt, ik heb van al het werk een slideshow gemaakt zodat jullie een impressie krijgen (van alles wat dus nu nog moet worden afgemaakt voor onze tentoonstelling in Frederiksoord) Of ik echt alles hiervoor ga gebruiken weet ik nog niet zeker, misschien ga ik nog wat nieuw werk maken zodra alles weer een beetje rustig is. Ik ga nu eerst mijn aankopen eens uitpakken en bewonderen, daar over morgen meer. En als jullie er echt geen genoeg van kunnen krijgen, kijk dan deze week ook nog even op de blogs van Laura en Annette.

I am home again, pretty exhausted after three very busy days but it was great. We had so much fun and did a lot of work. I made a slideshow from all the painting and the other work so you can get an impression. (from all the work that has to be finished for our exhibition in Frederiksoord) Am I really gonna use all this fabric, I am not sure. Maybe I am gonna make some new work when things are back to normal again. First I am gonna unwrap and admire all of my buying, but tell you more about that tomorrow. If you can't get enough of it please look on the blogs of Laura and Annette too.

1 opmerking:

Purple Missus zei

WoW Jacqueline - were you busy or what?? There are some fabulous pieces here. I love the ones with the lizards on - wonderful.