vrijdag 8 februari 2008

Work in progress


Dit wordt een korte post. Ik ben de hele dag bezig geweest aan een aantal expositie quilts. Daar kan ik dus helaas niets van laten zien. Ik heb een druk programma dit jaar wat exposities betreft. (ook zitten er een aantal wedstrijden bij) In de tussentijd ben ik ook aan een solo expositie bezig. Ik heb nog geen vaste afspraken hierover gemaakt maar omdat het om ongeveer 20 nieuwe werken gaat moet ik hier vroeg aan beginnen. Wat ik in ieder geval vandaag ook nog heb gedaan is de gebatikte stoffen in een verfbad gegooid. Het ging nog even mis, ik was zo enthousiast bezig dat ik vergat mijn handschoen terug aan te trekken, mijn hand is nu paprika rood. En help, maandag komt mijn nieuwe chef langs, hoe verklaar ik dit nu weer :-) Vanavond ga ik de was eruit strijken, ik ben heel benieuwd wat hier onder vandaan komt.


This is gonna be a short post. I've been busy all day on some exhibition quilts. So, I can't show them here. I have a very busy exhibition schedule this year. (also some contests) In the mean while I am working on a solo exhibition too. I couldn't record this seriously yet but because it contains 20 new works I have to start early. What I also did today is dyed the batik fabrics from two weeks ago. It went a bit wrong, I was so busy I forgot to put my glooves on again, now I have one paprika red hand. And help, my new chef is coming on monday, how I am gonna explain this :-) Tonight I am gonna iron the wax out, I am very curious how this turns out.

2 opmerkingen:

Doreen G zei

Lovely fabric Jacqueline can't wait to see it once the waxis removed.

Dianne zei

Paprika - beautiful colour!! The batik design looks great.